girlpoweronmsp

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 19 januari 2014 21:13

Hejsan , Jossan här ;3

Kom på en sak som hände mig igår. Det var catfight om mig.


--innan jag börjar skriva så ska jag berätta att det e helt onödigt och bråka om mig. Jag e helt trög och fattar ju ändå inget, också har jag ju Lolls. Så som sagt helt onödigt--


Jo men så här vare. Jag gick in i ett chattrum och chillade runt. 

BABAM!!!!! Så kom det en kille o började rå flörta med mig.. xD

Då såklart kommer en annan kille fram o tigger bråk utav den första killen.

Och så började de gräla och så,..

-,.. Men vad gjorde du då?!? 0.-

Jo, jag satt på min datastol och gap flabbade. Och sprang o hämta ett glas mjölk. Detta var ju liksom så kul att man måste ju bara njuta utav stunden lixom ;3


Det var ball allt..


Åh gud vad jag önskar jag kunde haft det på bild :'D Men nej, såklart e jag för trög. Så nej jag har inga riktiga bevis på att det verkligen har hänt.


:/ 

Och så blir det ingen bild, you know. Inga kommentarer c': 


Men ja, bye bye så länge så hörs vi snart ;')

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 19 januari 2014 21:13

Hejsan , Jossan här ;3

Kom på en sak som hände mig igår. Det var catfight om mig.


--innan jag börjar skriva så ska jag berätta att det e helt onödigt och bråka om mig. Jag e helt trög och fattar ju ändå inget, också har jag ju Lolls. Så som sagt helt onödigt--


Jo men så här vare. Jag gick in i ett chattrum och chillade runt. 

BABAM!!!!! Så kom det en kille o började rå flörta med mig.. xD

Då såklart kommer en annan kille fram o tigger bråk utav den första killen.

Och så började de gräla och så,..

-,.. Men vad gjorde du då?!? 0.-

Jo, jag satt på min datastol och gap flabbade. Och sprang o hämta ett glas mjölk. Detta var ju liksom så kul att man måste ju bara njuta utav stunden lixom ;3


Det var ball allt..


Åh gud vad jag önskar jag kunde haft det på bild :'D Men nej, såklart e jag för trög. Så nej jag har inga riktiga bevis på att det verkligen har hänt.


:/ 

Och så blir det ingen bild, you know. Inga kommentarer c': 


Men ja, bye bye så länge så hörs vi snart ;')

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 19 januari 2014 09:09

Då blir det ingen bild p åmig ;P


Men tack ändå för att ni läser   

Men ska till mormor och träffa småkusinerna, så ja.. DET SKA BLI KUL o3o

Men ska t bussen snart så byeeeee :* 


/Jossan

Presentation


Jag o Karl äger denna blogg nu c:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni bloggen? ;3
 JA! YES! ABSOLUT !! ;D
 Ja, den är väll okej. c:
 Njae.. äeeh.. nee.. :s
 Nej.
 Bartnorf o3o

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards