girlpoweronmsp

Alla inlägg under december 2013

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 22 december 2013 10:23

Hejsan c:
Ja, nu e det ju bara 2 dagar kvar tills julafton owo

HELT SJUKT JUE!!! MEN AJA C:

Vad har ni önskat er dåh?   


..hallå?


..okej dåh.. :c

Men hehe >3< Jag har i allafall önskat mig:
1. Mössor! ♥♥
2. Jackor

3. Pennor,sudd

4. PENGAR!!! D:

Jupp, det var allt c: Men ändå,.. tänk om tmten glömt mejj? Elr om jag inte varit tillräkligt bra .. ;__;
Hoppas att jag e bra då .. ;c
MEN IMORN SKA JAG TILL STOCKHOLM, Svearikes huvudstad you know c:, MEN JAG SKA DIT O HJÄLPA TILL MED MINA KUSINER INFÖR JULAFTON ^^
Så om ni ser någon med ljusgrön jacka och svart mössa e det nog jag c:
Mhmm   

c:

Ska avrunda detta inläg,..
SÅ HEJDÅ!!
/JOSSEFINNINAINEN C:

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 21 december 2013 11:27

Hejsan !   

För det första tror nog bara jag kommer använda denna blogg,.. trååkigt ;c
Men , YourHanna99 har typ ignorerat mig sen jag typ chattade om att bloggen har skapats .. .___.
SÅ JAG TAR TILLBAKA DEN FÖR MIG SJÄLV ^^

Men så ska jag komma till saken..


Som de flesta vet så har jag blivit hackad i två dagar.. Det var en föredetta kompis till mig som gjorde det. Jag kommer inte att nämna personens riktiga namn men msp namnet kommer nog nämnas..
Men ialla fall så hade vi bråkat för ungefär en vecka sen, om att jag hade kysst hennes kille. Och nej, det skulle jag aldrig göra. Det mest romantiska jag gjort med honom e att jag gett en kram, en helt vanlig kram. Och inget mer. 
Men aja, hon blev i allafall sur, och så fick hon en idè. 
-"..Att hacka någon på ett helt barnsligt spel e väll inte så farligt..?"
Och jo. För mig är det det i allafall. Jag har lagt ner ungefär 2.000 spänn på denna förbannade gubbe, lagt ner över ett helt år för att få lite uppmärksamhet. Och så bara *poff* så har man blivit av med 700 sc och 20 plagg. "Kuuul" ..nej. Inte riktigt. Men hon trodde inte det skulle vara så farligt,.. 

Men nu har jag fått tillbaka gubben, alla kläder (utom ett, men hon gav mig en annan tröja isället) Men hur kunde jag i hela friden få tillbaka gubben? Jo, jag gick hem till henne och jag knackade på hennes dörr, hon öppnade sin dörr lite långsamt och blev såklart förvånad att jag stod där. Det första jag sa var inget "hej" eller något sånnt. Jag råskällde henne. Tills hon gav mig lösnet. Och så loggade jag in. Och inget var som det skulle. Inget. Mina bff's var borta, Karl!1234 var blockad (och som sagt, jag visste inte då att man kunde av blockera) Och för mig e Karl värkligen mycket värd. Mycket. Så det var ju inte så kul.. men skrev ganska snabbt tack och förlåt till alla som sagt emot och försökt att få hackaren att ge tillbaka min gubbe. Så ja, sen kikade jag och karl en stund, och han lärde mig hur man kunde avblockera. Så ja, :) 


Men mina kläder var ju fortfarande borta, och sc:en  behövde man ju inte prata om.. Men i alla fall .. några dagar gick och så kom hon tillbaka till skolan, så snabbt jag kunde berättade jag för en lärare att hon gjort dataintrång på mig, och jag, hackaren och en lärare pratade allvar om hur fel det var vad hon gjort emot mig. Så , den dagen gick och efter skolan hade hon gett tillbaka lite plagg .



Det var väll allt,.. ska nog fixa med en haeder, om jag orkar c:

HEJDÅ C:
/JOSSAN o3o 

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 18 december 2013 15:30

Hej, Pretty här c:
Jag fick starta bloggen åt oss, så ja :3

Jag heter Josefin, är 11 år.. och e sjukt lång.
Ja, snabbfakta om mig xD

Jag har äligt atlat ingen aning vad jag kan skriva mer,.. så jag kan väll avrunda..
Skit kort inlägg, men aja >3<

/ Pretty

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag o Karl äger denna blogg nu c:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni bloggen? ;3
 JA! YES! ABSOLUT !! ;D
 Ja, den är väll okej. c:
 Njae.. äeeh.. nee.. :s
 Nej.
 Bartnorf o3o

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards