girlpoweronmsp

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 2 januari 2014 12:38

FÖRST UT:

 

Fint va? gillar hårbandet     



Den andra försökskan.. ... *host * Modell är:


Natalie587


 


Titta vilken fin make up hon fick va? Det kostade fleeeeera (10) sekunder att göra c:



Och min andra modell är:


mrgrin


 


Ååh, gurka, min skapare! Vad nöjd jag är med den ♥      





Och den fjärde är:


rallliss


 



Det var allt hejdå!

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 2 januari 2014 12:20

Jupp, jag har fått #inläggsfeber



Fytusan xD

Sitter här med kattskrället och skrivet c:


JUSTE! SHOUTOUT TILL EMME83 FÖR ATT HON SA ATT JAG SKULLE GÖRA DET XD


 


Jupp, skulle också berätta hur hårresande awesom hon e, men nää, orkar inte D:



En kompis (Pretty Hero) Kommer snart ^^ 


HÄJDÄ!!! C:


/JOSEFININAJNEN

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 2 januari 2014 11:36

Ja, jag har märkt en sak,..


Jag börjar få problem, alvarliga problem.
Och jag har kommit på ett eget språk, där bara jag har kunnat tala..
Men då, eller nu .. föresten.. D: 


men i alla fall.. så tänkte jag lära heeelaaa msp det språket. Och gick då till det där forums tjoffsen..


Och så skrev jag ett långt sådannat inlägg. Jupp, det gjorde jag, AJ DID IT! Cx

Men så kom en sån därn varningsruta upp, så jag kopierade allt och tänkte lägga in det på bloggen istället.




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



     NI              FÅR                                 LÄRA                                 ER


                                                              MJÖLKISCH

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


*kopierar,.. sådärja**


NEJJE!! Dx GJICK INTE Dx             


Tusan,..



Också stänge jag ner det! FAN!! ABLABABABABAB!! Dx




men aja,.. då fick jag ett fingerpass då,.. igen.. och ni fick lite (3 inlägg +) att läsa,.. D:

Hur fan orkar ni? o3o








HEJDÅ D:
/You know, jag har ju skrivit mitt namn på varje inlägg, så du borde veta!




Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 2 januari 2014 11:06

Detta, den länk jag snart ska dela med mig utav, är en riktigt bra blogg.


Och den har ju en snygg header också.. fniss   

Fast det var ju jag som gjorde den såe..

Men det ska bli kul att veta om hon gillade den också c:

Ehm.. jo. Bloggen heter.......


www.sagalito.bloggplatsen.se


Tryck på länken bara. c:


SÅ DE SÅ !!!



MEN HEJDÅ C:


Trallallallalla lååååååh!

/Pretty_fly

Presentation


Jag o Karl äger denna blogg nu c:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni bloggen? ;3
 JA! YES! ABSOLUT !! ;D
 Ja, den är väll okej. c:
 Njae.. äeeh.. nee.. :s
 Nej.
 Bartnorf o3o

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards