girlpoweronmsp

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 2 februari 2014 21:51

Hej hej! 

Som ni märkt har jag gjort en ny header..

Och jag har fått skit många klagomål för den. Asso, seriöst jätte många!

Så då har jag setat där i en halvtimme och fixat med en header, helt i onödan?

Och så får jag bara massa dryg kretik. 


Jättekul. Verkligen jättekul. 

Fuck that bitches!


Nrjmen seriöst, jag blev verkligen sårad över det.

Så snälla, skriv inte:

"Byt header!" "Din nya header e ful" "Jag var inte med på din header, byt!!'' 

Och så vidare.. 

Jag kommer inte byta för att ni inte va med, sorry för det men.. :s


Och sen när man förklarat på ett vänligt sätt så skriver många: 

"Nä vad taskig du e!" "Nu blockar jag dig" "Men jag var inte med ju!!" 


Seriöst! Väx upp! Och skriv inte så, .. Om det hade varit en, hade det varit okej.

Men när 20-40 st gör det flippar man ut! 


Bye bitches!

Av Pretty_fly o Karl!1234 c: - 2 februari 2014 19:46

Punkt allihopa, punkt.

Asso seriöst!


Innan jag ger någon som förkänar en sh, är jag helt forever alone.

Men sen, när jag väll gett den så är man helt populär!

Och sen när man säger nej, så är man forever alone igen.


Så msp går ut nu på att få sh's? 

Nä! Det går ut på att ha kul och hitta nya vänner. Inte för att smöra sönder folk!


Så kära babes, ni kan ge reklam i min chatt. Men inte i gästboken, komentarer eller så.

Jag kanske inte kommer se era filmer, gilla era artboks eller något sånt. Men då har jag en andledning.

Men om ni ska fråga om speciella hälsningar, fråga då inte mig. 

Jag ger till folk jag brukar chatta, eller till folk som förkänar att få det. I alla fall inte till de som tigger sånt.



Och sen en sak till.


Det där med att spamma folk med reklam i alla sätt att kunna skriva på, hur vättigt är det egentligen?

Inte ett piss.

Skulle ni se folks filmer, eller gilla deras artbooks för att de spammar dig med reklam?

Skulle du värkligen det? Nej. Och varför gör du då det?

Helt jävla meningslöst. 

PUNKT!


Bye bejbs, hälsa tomten.


/Pretty_fly


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag o Karl äger denna blogg nu c:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni bloggen? ;3
 JA! YES! ABSOLUT !! ;D
 Ja, den är väll okej. c:
 Njae.. äeeh.. nee.. :s
 Nej.
 Bartnorf o3o

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards